Monday, February 16, 2009

ADUHAI.. ASSIGNMENT OH ASSIGNMENT...

Salam ukhwah fillah bt sahabat2ku...
"Dh lama x berjumpa rindu rasa hati, inginku bertemu dgnmu..."
Sbnrnya aku rindu kt blog skrg ni coz dh beberapa hr aku xposting. jd, untuk posting kali ni, aku nk crita kmusykilan dlm assignment yg btimbun.

Aku skrg tgh runsing sgt coz akhr2 sem ni dh byk assignment yg kna hntr. Cam biasa lh kn situasi bdk2 IPT akn submit assignment msg2 last minute. tmasuk lh aku slh sorg yg tgolong dklgn mrk ini.

Antara assignment2nya ialah bahs Dr.Seween, feature Sir Faizal, tadribat al wajib Us.Hamadallah dan lain2 lg. Bahs Dr.seween dh nk settle. Yg aku runsing sgt2 ni psl feature Sir Faizal. Arrgh..tajuk aku xde lg ni. Aku pn xreti sgt nk tulis feature. ktaorg kena bt dlm 6helai masya Allah. bhjt kpd goreng tu. Ketika menggoreng tu, knalh mskkn source2 yg bkenaan dgn tajuk, tp xblh lari drp pitching ler dan mnarik minat org yg mbacanya. lbh kurg teruja cam lagu Ella tu.. Camne ek?

Bak kta lagu Blackdogbone: " Siapakah yg sudi menghulurkan simpati kpd nasibku ini"... Cdgknlh tajuk yg aku tdaya mhurainya ek.

Antara punca2 submit lwt ialah boleh mnyebabkn mata2 lebam dan sembab ketika dtg ke kelas, mengantuk dan xblh tumpu sepenuhnya kt kuliah2. Gara2 xcukup tidur katakn. Betul x sahabat2ku?

2 comments:

  1. mmg btl la 2 jd jgn tangghkn k'ja...he3

    ReplyDelete
  2. tabiat bt kerja last minute ni mmg ssh nk buang tambah2 kls kito full sokmo,btl x?

    ReplyDelete

kau sahabat kau teman.....